keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Dancing in September


Sinne se syyskuu meni, mun ensimmäinen kokonainen kuukauteni täällä. Hurjaa ja samalla kuitenkin aika helpottavaa.

Valehtelisin jos väittäisin, että syyskuu meni kuin tanssien. Ei helkkarissa mennyt. Kuun ensimmäinen puolikas oli kuin olisi tervassa tarponut. Onneksi jähmeät askeleet ovat melko lailla takanapäin ja on paljon kevyempi ja jotenkin helpompi olo. Tätä tunnetta olen odottanut.

Syyskuun viimeisenä päivänä, viime perjantaina, me lähdettiin tyttöjen kanssa ulos. Istuttiin ensin iltaa keskustassa ja lopulta lähdettiin tanssimaan Värmlandsille.

Kävin esittämässä kainon toiveen dj:lle. Kirjoitin sen puhelimeni muistioon ja näytin ystävällisen näköiselle miekkoselle laitteiden takana. Tämä siksi, koska dj-koppi oli niin korkealla, että olisin tarvinnut jakkaran yltääkseni samalle levelille (heh).

"Hej! Kan du spela "September" från Earth, Wind & Fire eftersom det är den sista dagen i September? Tack i alla fall!"

Mies luki viestini, naurahti, katsoi kelloa ja nyökkäsi. Hymyilin ja muodostin huulillani sanan "tack", jonka jälkeen poistuin takaisin ystävieni seuraan.

Ja kun illan loppupuolella kuulin kyseisen kappaleen alkutahdit, sydän heitti voltin. Tuntui kuin aika olisi hidastunut. Valot välkkyivät, minä tanssin ystävieni kanssa musiikin soidessa taustalla. Tajusin silloin, miten hyvin kaikki on. Miten onnekas ja onnellinen olin, juuri silloin, siinä hetkessä.

Sen jälkeen hymyilin lisää, entistä leveämmin, enkä välittänyt näytinkö hölmöltä. Näytin. Varmasti. Mutta sitähän minä olen. Onnellinen hölmö. (Ja totta puhuen, tuskinpa kovin montaa ihmistä kiinnosti, miltä minä näytin.)

xx,

Anna

P.S. Liekö syynä vaihtunut kuukausi vai mikä, mutta tuli hirveä draivi vähän uudistaa blogin ulkoasua. Tein uuden bannerin ja fiksailin vähän pikkujuttuja. Lopputuloksena mielestäni paljon mukavampi, yksinkertaisempi ja silmäämiellyttävämpi ulkoasu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti