sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Sunday funday, eli piristystä sunnuntaihin


Käsi ylös kaikki ne, jotka ovat joskus kärsineet Sunday bluesista tai tuttavallisemmin sunnuntaiharmaudesta?

Mä ainakin olen.

Sunnuntait ja etenkin sunnuntai-illat olivat mulle pitkään, ja ovat varmaan tietyllä tapaa edelleen, viikonpäivistä rehellisesti ainoita, jolloin olo usein tuntui mälsältä.

.......okei, ketäköhän yritän huijata? "Mälsä" doesn't even begin to cover it. Ei ole yksi tai kaksi sunnuntai-iltaa, jotka olen kuluttanut istuen sohvalla, syöden jäätelöä (stereotyyppinen naisenalku, täällä!) ja vähän itku-niiskuttaen kuinka "mä olen niin yksin ja missä se sielunkumppani luuraa ja yksisarvisetkin on kuolleet sukupuuttoon eikä mulla vieläkään ole omaa linnaa ja Sinkkiksissäkin noilla menee niin hyvin jne jne". Mulla on joo ollut aika rankkaa, kuten noista huolenaiheistakin näkee.

Mulla meni hetki tajuta, että henk. koht. omassa tapauksessani asiaan lienee usein liittynyt lauantai-iltainen krebailu ja siitä aiheutunut nestehukka aka krappe ja sen takia heittelevät hormonit ja mielialat. Ja siis tää on kuulkaa fakta (enkä nyt puhu mistään Annan tutkimustoimiston esittämästä "faktasta"), krapula oikeasti vaikuttaa myös hormonitoimintaan.

Joka tapauksessa, oli syynä sunnuntaimasistelulle mikä tahansa, niin hauskuutta ei siinä päivässä voi olla liikaa, koska no, voiko muka koskaan olla liian hauskaa. Ei voi.

Siksi ajattelin aloittaa postausosion, jossa postaan aina sunnuntaisin jonkun hauskan ja iloisen ja piristävän kuvan/tekstin/videon/minkä ikinä.

Ensimmäisenä sunnuntaihauskana vuorossa lähes klassikoksi muodostunut ratkiriemukas kuva. Kuva lienee vanhempi kuin meidän kaikkien mummit yhteensä, mutta siitä huolimatta se jaksaa edelleen naurattaa (mua ainakin).

Tässäpä siis sunnuntaikuva vol. 1, olkaa hyvät:



Ja hei, jos Britney Spears selvisi vuoden 2007 "toisaalta, kalju sopii kaiken kanssa" -breakdownistaan, niin me selvitään tästä sunnuntaista.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti