lauantai 7. helmikuuta 2015

Illaksi kotiin


Saavuin juuri kotiin. Vaikka matkustelu on ihanaa, niin joka ainut kerta Helsinkiin saapuminen ja kotiovesta sisään astuminen tekee mut aivan järisyttävän onnelliseksi. Olin mä sitten kuusi kuukautta tai kaksi päivää poissa, joka kerta se tuntuu yhtä hyvältä.

On vaan ihanaa tulla kotiin. Varmaan osittain siksi, koska rakastan mun kotia.

Vaikka lomailu rentouttaa ja "pakohetket" tavallisesta arjesta piristää, tänäänkin koneen lähtiessä nousuun Arlandasta kohti Helsinki-Vantaata ajatus kotiinpaluusta ja siitä aivan tuikitavallisesta arjesta teki mut hyvin onnelliseksi.

Mä olen aina tykännyt Finnairin mainoksista ja etenkin ne mainokset, joissa aikoinaan lopuksi tuli teksti "Illaksi kotiin", herkisti mut aina hetkeksi.

Tänään herkistyin taas, kun tajusin, että Finski todellakin tuo/toi mut illaksi kotiin.

xx,

Anna

ps. bloggaajalla on taas "no kun elämä ja Helsinki ja Tukholma ja kaikki on vaan niin ihanaa ja yhyy ja oon niin onnellinen pieni hölmö" -vaihde päällä

pps. bloggaaja ei ole kirjoittanut postausta yhteistyössä Finskin kanssa, bloggaaja on vain tyytyväinen asiakas

ppps. bloggaajalla on paljon asiaa muun muassa yksiön sisustamisesta ja siihen liittyvistä probleemoista, Tukholmasta, ruotsin kielestä ja Taylor Swiftistä. Bloggaaja palaa linjoille taas luultavasti huomenissa

pppps. bloggaaja ei yleensä puhu itsestään kolmannessa persoonassa, kts. ensimmäinen ps.-kohta ja kiinnitä huomiota etenkin sanaan "hölmö"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti