maanantai 14. huhtikuuta 2014

Väliaikaisesti loputon kiire


Ohessa lista arkipäiväisistä, suhteellisen mukavista askareista ja jutuista, joita ihminen tavallisesti hoitaa viikon aikana:

-bloggaaminen
-sosiaalinen elämä (whatsappailu lasketaan vaan puoliksi)
-kaupassa käyminen
-imurointi
-Conssien puhdistaminen
-uutisten seuraaminen
-lehtien vieminen keräykseen

Minä reagoimassa niihin ennen kuin juoksen töihin tai menen nukkumaan:



Pian helpottaa, toivottavasti. Mutta kun töissä on vaan niin kivaa (siis ihan oikeasti), että sinne meinaa jumittua hengailemaan duuniajan jälkeenkin. Ja kun oma kehittymisen halu duuniasioissa on vaan loputon, on tosi helppoa "jäädä vielä hetkeksi". Mä inhoan, siis inhoan olla huono jossain. Eikä näitä hommia opi kuin tekemällä.

Mulla on hihassa (lue: luonnoksissa) monta postausta, jotka vaan kaipaa viimeistelyä. Esim. vastauspostaus voluumi numero dos. Olen siis elossa ja hengissä ja hyvinvoiva ja palaan langoille mahdollisimman pian (jos hyvin käy, jo huomenna!).

Hauskaa viikonalkua kaikki (ei anneta maanantain masentaa)!

xx,

hintsusti busy Anna

ps. kuva täältä

6 kommenttia:

  1. Hahah mul oli ihan samat fiilikset viime viikolla! :D Tsemppiä!! Sitä suuremmalla ilolla sitä sitten hoitelee noita arjen askareita, kun on viimein aikaa. Ja sitä epätoivosemmin hakkaa päätä näppikseen, kun pitäis hoidella ne kaikki rästiin jääneet koulujutut...

    https://www.youtube.com/watch?v=TbY_YVg0nzw aiheeseen löyhästi liittyvä video.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tää pääsiäisloman loppupuolikas on taivaallista kun saa vaan maata himassa ja hoitaa kaikkia noita asioita. Pa-ras-ta.

      ps. Jenna Marbles kicks ass, megahyvä linkkaus, arvostan! :D

      Poista
  2. oho missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon töissä asiakaspalveluhommissa, sen yksinkohtaisemmin en halua mun duuneista puhua, ihan vaan siksi että pitäisin ne mielelläni blogijuttujen ulkopuolella. :)

      Poista
  3. Moi!

    Aiheeseen liittymätön kysymys: kirjoitit aikoinasi olleesi Flow'ssa vapaaehtoisena. Millaisissa töissä olet, millaisia vuoroja, olitko yksin vai kaverin kanssa? Ää kerro kaikki! :D Mua haluttais hakea, mutta netissä on aika nihkeesti tietoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kyllä, pääsin Flow'hun vapaaehtoiseksi viime kesänä ja varmaan mun kannattaisi nyt haukkua homma ihan lyttyyn (ja näin välttyä lisäkilpailijoilta tänä kesänä, hehe), mutta kun totuus on se, että OLI IHAN HUIKEETA!

      Mä pääsin kutsuvierasakkreditointiin eli meidän kopin luota jengi tuli hakemaan kutsuvieraslippujaan/median edustajat omia passejaan jne. Vuoroja sai toivoa ja mulla kävi superhyvä nakki ja olin töissä avajaisillan (eli keskiviikon) ja perjantai-iltapäivän, juuri kuten halusinkin. Vuorot olivat muistaakseni aika perus 6-7 h (ja niitä on siis tarjolla melkein koko festareiden aukioloajan, työpisteestä toki riippuen) ja ruoat tarjottiin (mums) eli aika iisiä, omat duunipäivät suorastaan lensivät. Mä olin ihan yksin tossa, pari kaveria pääsi myös töihin mestoille mutta he olivat eri paikoissa. Mua yksin oleminen ei oikeastaan haitannut, eipä ainakaan meidän työpisteessä olisi juurikaan ollut aikaa jauhaa mistään pitkän kaavan mukaan.

      Kaiken kaikkiaan oli tosi kiva kokemus, duunikaverit ja esimiehet olivat kivoja ja auttavaisia ja aion ehdottomasti hakea uudelleen. Samaa ovat sanoneet myös eri pisteillä olleet frendit. Toivottavasti tästä oli apua ja ehkä mekin nähdään siis Flowssa! :)

      Poista