maanantai 8. heinäkuuta 2013

Väsymys maksimus

Hello vaan!

Ruisrockista on palattu takaisin kaupunkiin, mutta mä olen niin jäätävän univelkainen, että pakko mennä nukkumaan. Mun silmät ei vaan pysy enää auki. Tuli tosiaan vähän valvottua (esmes peruskevyesti valvottiin koko viime yö ja mentiin suoraan jatkoilta puoli kymmeneltä aamulla hotelliin aamupalalle. Mun väsymysleveli oli noussut sellaselle tasolle, että kaikki oli hauskaa ja mä nauroin jatkuvalla syötöllä. Terkut vaan kanssasyöjille).

Nukuin toki autossa matkalla Helsinkiin ja vielä kotiin päästyänikin vedin pienet päikkärit, mutta tää olotila vaatii kyllä sitä oikeaa yöunta. Ja se vaatii sitä nyt.

Mutta olipahan melkoisen mahtava Ruisrock, sen mä vaan sanon!

Palaan koneen ääreen, jahka tästä festari-jetlagistani selviän.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti