maanantai 3. kesäkuuta 2013

Yllätyspaketti Jenkeistä


Tänään se vihdoin tuli! Isin ja puolikkaan perheen lähettämä synttärikirje! Tai pikemminkin paketti, mutta mä odotin vain kirjettä.

Postimiehen ilmestyminen ovelle teki mut kovin iloiseksi, koska no, aina on kiva saada postia.

Mutta on superkiva saada tällaista postia.



Mä en todellakaan tiedä, mistä ne on ton paketin repineet, mutta mahdottoman söppeli se joka tapauksessa on.

Ja mitä sieltä paljastuikaan!

Synttärikorttia odotin, mutta toi LAULAVA HAMMASHARJA löi mut ällikällä!



Eikä kyseessä ole mikä tahansa laulava hammasharja, vaan Justin Bieberiä laulava hammasharja! Siis mä en kestä. Se laulaa sekä Never Say Neveriä että One Timea eli on omat biisit aamu- ja iltaharjaukselle.

"Each song plays for the dentist-recommended two minutes". Että on kuulkaa vastuullista hampaidenharjausta, ei ole mitään huithapelihommia nämä. Justinkin tietää, että hampaista on pidettävä huolta.

Oon ihan onnessani vaan painellut noita nappeja ja soittanut noita ja laulanut mukana.

Perhe on paras ja ei, mä en varmaan koskaan kasva isoksi.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti