torstai 25. huhtikuuta 2013

Aika lentää koska Justin Bieber tj1!!

Musta ei irtoa nyt yhtään järkevää sanaa. Koko viikko suorastaan kiitänyt ohi kun oon kirjastoaamun jälkeen juossut töihin ja kotiutunut illalla, katsonut jakson Newsroomia ja mennyt nukkumaan.

Löysin tosiaan uuden lempparisarjan: Newsroomin! Se on ihan mieletön! HBO:n sarja, joka näkyy kakkosella tiistai-iltaisin. En oo tietenkään ollut ikinä silloin kotona, mutta onneksi on Yle Areena. Sitä on tullut vasta kuusia (vai viisi?) jaksoa joista mä oon nähnyt kolme. Se kertoo uutistoimituksesta ja sen arjesta, siinä on mahtavat henkilöhahmot ja dialogi ja jokaisen jakson aikana muistan aina uudelleen, miksi musta olisi upeaa olla vielä jonain päivänä media-alalla töissä. Ai että.

Lisäksi mun upouusi kaunis ihana kamerani saapui(!!!) ja akku latautuukin tuolla paraikaa. Oon tosin vähän hämmentynyt kun luulin saavani sen mukana vain yhden objektiivin ja niitä tulikin kaksi. Ne on erikokoisia mutta muuten mulla ei ole mitään aavistusta siitä, miten ne eroaa toisistaan. Höm. Pitänee tutustua tohon ohjekirjaan.

Hain myös äsken matkalaukun T:n luota ja voi elämä tuolla on lämmin! Allekirjoittanut kipitti onnellisesti takki auki ja huivi huolettomasti hartioilla roikkuen parin kadun päähän ja takaisin. Ja huomenna pitäisi sitten ruveta pakkaamaan, "jee".

Mä oon vaan niin maan huono pakkaaja. (Uskallankohan laittaa läppärin ruumaan menevään laukkuun? Pitää pohtia.)

Tänään oli tosiaan vika duunipäivä ja nyt alkoi meikäläisen LOMA!

Loma alkaa sillä, että huomenna on kauan ja hartaasti odotettu JUSTIN BIEBERIN KEIKKA !!! Eikä ilon ja onnen määrää suinkaan vähennä se, että Robin lämppää Justinia myös täällä Suomessa (kolmen JB:n Norjan keikan lisäksi). Mä saan siis huomenna toivottavasti (vihdoin) kuulla Puuttuvan Palasen livenä.

Ja sitten Justin. Mä en kestä mä en kestä mä en kestä! Itkettää nyt jo vähän tää kaikki onni. Mä ihan totta näen sen livenä huomenna. Ja tajusin myös tänään, että sehän on tällä hetkelläkin vaan vajaan parin kilometrin päässä musta. Hitsi mikä ajatus.

Huomenna ennen keikkaa pitää hoitaa vielä pari reissuun liittyvää juttua. Sit varmasti pyrähdän Kaisaniemeen ja sieltä Hartwallille. Illan omistan vain ja ainoastaan Justinille. Lauantaina pakkaan, näen toivottavasti AH:ta, teen pikäpyrähdyksen Rixbyhyn vanhan koulukaverin yllätysjuhliin ja tuun illaksi takaisin kaupunkiin juhlimaan T:n synttäreitä. Sunnuntai-aamuna pikkubroidi ja äiti tulee hakemaan mua ja sitten kentälle. Oon tohon mennessä varmaan ihan kuollut, joten lokoisa yhdeksäntuntinen löhöilyhetki tulee enemmän kuin tarpeeseen.

Ja tosiaan, New York kutsuu sunnuntaina. Oon edelleen aika varma, että tästä tulee yksi kevään parhaista viikonlopuista. Pure awesomeness.

Nyt meen nukkumaan, että jaksan aamulla herätä pesemään pyykkiä. Ja tiskatakin pitäisi. Haha, how cool is that? Ainiin ja varmaan toi pakkaaminen voisi olla sellanen semioleellinen seikka.

Mainitsinko jo että huomenna on herranjumala Justin Bieberin keikka!!

Siis käsitättekö? HUOMENNA!!

"Mä en kestä tota kestohymyä", totesi T nauraen kun äsken hain matkalaukkua ja puheeksi tuli huominen keikka.

Yksi happy face tähän.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti