torstai 14. helmikuuta 2013

Vuoden mahdollisesti vaaleanpunaisin päivä

Heippa! 

Ystävänpäivä on monille (sinkuille) vähän sellainen "no hyi menkää kaikki ällösöpöt pariskunnat pois" -päivä. Mä kuitenkin tykkään ystävänpäivästä, juhlistaahan se kuitenkin loppujen lopuksi rakkautta. Vaikkei mulla tässä nyt olekaan ketään special someonea, mä rakastan mun ystäviä ja juhlistan sitä mielelläni myös tänään. Mulla ei myöskään ole ollut tarvetta hirttäytyä suihkuverhoon tai viillellä lusikalla, koska "no yhyy kaikilla muilla on joku ja mulla ei ketään". Joo, ei oo aina mun ihmissuhteet menny niin kuin Strömsössä, mutta itse yritän ajatella tän sillee, että kaikki ne pieleen menneet jutut on vaan ollu sellasta seikkailua ennen kuin mä sit löydän sen jonkun.

Niinpä ystävänpäivän kunniaksi kaksi "teemaan" liittyvää juttua:

Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. -Oprah Winfrey

And that's what friends are for. 

(Mä niin näen tän sieluni silmin: olisin kerrankin onnistunut hankkimaan limusiini-kyydin ja meillä oli frendien kanssa hauskaa mutta sitten siitä puhkeaisi rengas tai bensa loppuisi. Parasta on kuitenkin se, että mä tiedän, että kun me jouduttaisiinkin ottamaan bussi, mun ystävät istuisi siellä bussin takapenkillä mun kanssa ja yhdessä me naurettaisi vedet silmissä koko jutulle.)

Mä oon vähän väsäillyt sellaista "and that's who I am" -kollaasia. Tässä pientä esimakua:





I really do. Vahvasti ja varauksetta. 

(Ja miten söpöjä noi kääpiöhamsterit on?! En ehkä kestä.)

Hyvää ystävänpäivää darlings!

Rakkaudella,

Anna

ps. ostin tänään ystävänpäivän kunniaksi kaksi vaaleanpunaista ystävänpäivädonitsia. Aion syödä molemmat itse (toisen itseasiassa söin jo, oli namia). Hyvää ystävänpäivää myös multa mulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti