sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Sunday state of mind

Huomentapäivää!

Mulla on kauheen ikävä nestehukka. Päätä jomottaa mutta en jaksa juoda enää yhtään tippaa vettä. Oltiin eilen tosiaan Lauantaidiskon pikkujouluissa aika pikkujouluisissa tunnelmissa. Tanssittiin ja rehattiin ihan hulluna AH:n kanssa ja yours truly oli taas yksi iloinen riemuidiootti, koska oli vaan niin kivaa olla taas tanssimassa. Miten niin aikuisen ihmisen tulisi muka käyttäytyä sivistyneesti ja kypsästi?

Kypsän ja sivistyneen aikuisen tavoin join eilen muutaman lasin yhtä uutta valkkaria kotona. Löysin Jenkeistä ihan mielettömän hyvänmakuisen makean valkkarin (inhoan kuivia juomia) mutta sitä ei ollut mun lähi-Alkossa (luonnollisesti selvitin asap saako sitä Suomesta. Saa. JES.) Ensi kerralla meen tohon Erottajan Alkoon, se on nimittäin viinipainoitteinen. Tää selvisi mulle kerran kun menin sinne hakemaan yhtä punkkua ja kysyin myyjältä, löytyyköhän niiltä sitä. "No meidän myymälähän on viineihin erikoistunut, joten eiköhän löydy." No mistä mä olisin voinut sen tietää? Paitsi niistä jäätävistä viinipulloriveistä. Ja siitä, ettei myymälästä löytynyt karpalolonkeroa.

Se valkkari, jota lipittelin eilen, ei ollut niin hyvää (ihan juotavaa sentään), vaikka se oli tehty samasta rypälelajista kuin se mun valkkari. Ensi kerralla kun juon sitä, ostan Spritea ja blandaan ne keskenään.


Tosiaan vierailtiin eilen pitkästä aikaa Lauantaidiskossa, viime kerrasta onkin vierähtänyt melkein kuukausi. Sen lisäksi, että näin eilen paljon ihania tuttuja, me muistettiin taas AH:n kanssa hedelmäsalmarishottien olemassaolo (kannattaa maistaa, ne on tosi hyviä!). Saatiin myös sattumalta loppuillasta drinkkiliput, as if me nyt yhtään lisää nesteytystä oltaisi tarvittu.

Mun silmätulehduksetkin alkaa näyttää paranemisen merkkejä, wuhuu! Näytän enää siltä että olisin itkenyt silmät päästäni entisen "punasilmäinen rapajuoppo" -lookin sijasta. Edistystä siis nähtävissä.

Toivon ihan kamalasti, että olisi jo joulu, koska se tarkoittaa, että nuorin sisko tulee Suomeen ja se taas tarkoittaa, että saan mun maailman ihanimman Marc by Marc Jacobsin lompakon jonka tilasin faijan luo alkuviikosta ja joka saapui sinne eilen! Faija näytti sitä mulle Skypessä ja voi elämä miten kaunis se oli! Oon kuolannut sitä varmaan kaksi vuotta ja nyt ihan kohta se on vihdoin mun. Oi onnea.

Onnea on myös maailman kaunein kevyen hopeinen peplum-toppi, jonka ostin Jenkeistä ja joka oli mulla ensi kertaa päällä eilen. Niin hyvä ostos. Ja se oli vielä alessa, viimeinen kappale ja istui mulle just eikä melkein. Maksoin ilomielin kymmenen dollaria pienestä palasta materialistista taivasta.

Kuvat eivät liity postaukseen..


...mutta rahaa on, jos joku sitä kysyy. 
(Eli mitä kaikkea tarpeellista ostettiin Sofian kanssa Jenkeistä. 
Koska kaikkihan me tarvitaan miljoonan dollarin suklaalevy.)


Nyt hoidan pikaisesti yhden duunijutun pois alta ja sitten voisin lakata kynnet loppuun. Aloitin eilen, mutta sitten tuli kummasti kiire enkä ehtinyt laittaa niihin kuin aluslakan.

Kynsien lakkaamisen jälkeen jatkan Fifty Shades of Greyn kakkososan lukemista. Kyllä, nyt minäkin olen yksi niistä miljoonista kyseiseen kirjasarjaan koukuttuneista. So far kyseinen sarja ei oikeastaan oo mitenkään erikoinen (mitä nyt tosiaan petipuuhilla mässäillään oikein olan takaa) ja kirjan kieli tuntuu välillä jopa vähän kömpelöltä. Se voi tosin johtua suomennoksestakin, mutta aion joka tapauksessa lukea ton sarjan loppuun, pitäähän mun saada tietää kuinka kirjan eeppinen rakkaustarina päättyy.

Perussunnuntai-ilta siis tiedossa. Minä sydän sohva ja niin edelleen.

xoxo,

Anna

ps. hyvää nimpparia minä ja kaikki kaimat!

pps. löysin eilen vihdoin sen suklaajoulukalenterin! Kaisaniemen K-Supermarket pelasti ja nyt oon iloinen M&M's-kalenterin omistaja. Ja se on ihan hervottoman kokoinen, varmaan 50 x 50cm. Oli ihan kiva kävellä se kainalossa kotiin, kun se ei tosiaan sattuneesta syystä mahtunut mihinkään pussiin.

ppps. eka kuva täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti