keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

MAAILMAN PARAS AAMU

Huomenta!

Ensinnäkin, heräsin tänä aamuna herätyskelloon ja siihen, että useampi ystäväni oli informoinut mua siitä, että



JUSTIN BIEBER TULEE SUOMEEN KEIKALLE!!

Mua hengästyttää ja on vaikee hengittää samaan aikaan. Tää on paras uutinen aikoihin. Mä en kestä. Vihdoinkin, vihdoinkin Justin tulee Suomeen!!

Onks tää nyt se hetki kun saisi virallisesti vähän seota?

ÄÄÄÄÄ IIIK &%#RE%/"&(/&€&AB/"EE%#)%TV&"#RE%)( BF/€%&/(?"#(((% !!!!!

Perjantaina 26.4.2013 voitte siis olla varmoja siitä, mistä mut löytää.

Hartwall Areenalta.

Minä ja kaikki Suomen 13-vuotiaat teinitytöt kisaamassa eturivin paikasta. Ja voin kertoa, että armoa ei anneta. Ei mun eikä niiden puolelta.

Ei vaan. Just tässä pohdin, että koska rakkain nuorin pikkusiskoni, jonka kanssa oon tän JB-fanituksen jakanut, on jo tolloin ollut Jenkeissä yli puoli vuotta, "joudun" ehkä lähtemään yksin keikalle. Mutta eiköhän minä ja ne teinitytöt aleta bondailla aika nopeesti. Mäkin oon kuitenkin henkisesti 13-vuotias. Edelleen.

Sen lisäksi, että herätys oli paras ikinä, myös yö sujui kivoissa merkeissä. Heräsin kolmen aikaan siihen, että X soittaa mulle (ja mikä parasta, se ei ollut humalassa!). Se soitti viime yön aikana yhteensä neljä (4) kertaa ja sanoi niin söpöjä / hauskoja / suloisia asioita että sydän ihan meinasi sulaa. Me puhuttiin yhteensä yli tunti puhelimessa. Hihi.

Mä oon tällä hetkellä niin onneni kukkuloilla, ettei taas mitään järkeä.

Pure happiness -terkuin,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti