tiistai 6. maaliskuuta 2012

etkot, juhlat ja jatkot = the greatest combination ever

Heippa sweeties!

Oon ollut vähän saamaton ja laiska edes aukaisemaan Bloggeria. Yritän selittää sitä itelleni sillä, että oon yrittänyt toipua viikonlopusta. Tai lähinnä lauantaista. Tarkemmin sanottuna lauantai-sunnuntain välisestä yöstä. Ja aamusta. Ja loppupäivästä. Voin myös kertoa, että eilisiltainen extempore "yksille" mun siskon Sofian ja sen kaverin kanssa kahdessa eri baarissa ei edesauttanut univelkojen vähentämistä.

Eli jos jollain nyt meni ohi, että mitä mä oikein oon puuhannut, laitetaan vielä kuvavihje avuksi.

Tää on vuosi sitten uutena vuotena otettu, mutta
kuvastaa hyvin mitä tein myös viime viikonloppuna:
bailasin. Aivan crazynä. Miinus tiara.

Etkot, aina hyvä idea. Ladi, (tähän mennessä lähes) aina hyvä idea. Jatkot, joiden ansiosta et nuku 36 tunnin aikana kuin ehkä kolme tuntia, aina maailman paras idea. 


Siis me sekä etkoiltiin että jatkoiltiin Laajasalossa parin tyttökaverin kimppakämpässä ja voi geez! Ladissa opetin muita nauttimaan mustikkashoteista, tanssin paljon ja näin paljon tuttuja. Jatkoille saavutaan kymmenen hengen porukalla aamuyöllä noin puoli viiden aikaan, lojutaan ja tuskastellaan nälkäisinä miksei pizzeriat oo auki. Selvitetään numeropalvelusta, että lähin pizzeria aukee klo 11. Päätetään valvoa sinne asti ja aletaan katsomaan leffoja: Mitäs me Spartalaiset (tän aikana nukuin sohvalla), Brüno, SATC 1, puolet Karhuveljeni Kodasta, Pullukoiden piina (ysärileffa, jossa Ben Stillerillä on jäätävä takatukka) ja vielä pari muuta, joita en nyt vaan muista. Jossain välissä tilataan niitä pizzoja, lojutaan kasassa sohvalla, maataan toistemme vieressä ja kerrotaan maailman huonoimpia juttuja. Nauretaan vatsat kipeinä kaikelle mahdolliselle.

Valvoin tosiaan lähes koko yön ja lojuin tyttöjen luona vielä sunnuntai-iltaan asti. Katottiin jatko-porukalla vähän lisää leffoja, juteltiin ja heitettiin läppää. Voin kertoa, että parhaat jatkot pitkään aikaan! En tiiä miten osaan tän yön nukkua yksin, kun on kolme yötä nukkunut jonkun kanssa: ekana jatkoilla sen porukan kanssa ja sitten kahdeksi yöksi sain vanhemman pikkusiskon luokseni yökyläilemään. Lähdin tosiaan venähtäneiltä jatkoilta sunnuntai-iltana Sofiaa vastaan keskustaan. Onneksi olin siivonnut jo perjantaina. Hyvä minä.

Maanantaina olin tavalliseen tapaan töissä (siskolla oli pääsykokeet, jännään ihan kauheesti niitä sen tuloksia!) ja illemmalla käytiin Sofian kanssa iskän luona syömässä. Kaikki muu aika me vaan puhuttiin, kun kerrankin ei ollut kiire. Yksityiselämää koskevien päivitysten lisäksi muisteltiin paljon meidän Saksa-vuotta, jolloin lähennyttiin huimasti ja myös hengattiin/bailattiin paljon samassa isossa porukassa. Hitsi se oli hyvä vuosi!

Sofia lähti tänään aamulla. Saateltuani sen junaan kävelin töihin ja joka päivä jaksan vaan rakastaa tota auringonpaistetta entistä enemmän. Sieltä se kevät (ja kesä!) tulee. Mulla oli jopa aurinkolasit tänään päässä!

Huomenna(kin) olisi vähän drinksuttelua kyseessä, nyt synttäreiden (ei mun) kunniaksi. Sitten ois töitä, asioiden hoitoa, opiskelua, siivoamista ja lauantaina ysäriteemaiset synttäribibikset! Vaatekriisi apua mitä mä laitan tonne päälle?! Haluisin sellaset karmaisevat ysärimalliset korkeavyötäröiset farkut ja napapaidan (eli ihoa näkyy noin sentti) ja sit tietysti krepatut hiukset. Mulla oli ysärillä (that is: ala-asteella) aina kaikissa juhlissa krepatut hiukset. Käskin aina äitiä kreppaamaan, koska se oli tosi mageeta. En malta odottaa lopputulosta noihin bileisiin. Ai ettien että. Musta tulee niiiiin kuuma näky.

Mä en oo ikinä ollut ysäribileissä eli on ihan okei olla sillee supadupainnoissaan niistä?

Puspus,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti