tiistai 14. helmikuuta 2012

happy valentine's day!

Hei vain,

ja ihanaa ystävänpäivää!

Ihan ensi alkuun, pakko sanoa että voi Google minkä teit! Googlen etusivulta on tänään löytynyt mitä suloisin videoanimaatio, aiheena luonnollisesti ystävyys ja välittäminen. Se on kerrassaan ihana, toivottavasti moni teistä on sen katsonut.

Mä tykkään kamalasti ystävänpäivästä. Sen kunniaksi lakkasin aamulla kynnet punaisiksi. Löysin nimittäin eilen Emotionista sitä kauan kaivattua O.P.I:n Big Red Applea. Ja tää punaisen sävy on täydellinen, kerrassaan täydellinen.

Mä tunnen paljon ihmisiä, jotka ei tykkää ystävänpäivästä. "Pinnallista huttua, jolla vaan rahastetaan." Mun on vähän vaikea ymmärtää, mitä kamalaa siinä on jos yhtenä päivänä vuodessa kaikki on ruusuista ja vaaleanpunaista ja täynnä sydämiä ja serpentiiniä? Mä tuun ainakin kauheen iloiseksi kun ympärillä on söpöjä juttuja. Ymmärrän toki sen, ettei sit oo enää hyvä meininki jos pääpointtina on vaan ostaa jotain kaikille. Mä en oo ostanut kenellekään mitään, koska en oo kokenut että olisi tarvinnut.

Tää on ihana, varsinkin kun olin pienenä
hullu delfiini-fani. Nappasin tän erään
rakkaan ystävän fb-seinältä.


Vaikka monissa maissa ystävänpäivä on nimenomaan rakastavaisten päivä, miksi meidän sinkkujen pitäisi masentua siitä? Vähän teki mieli kiljua kun taas tänään fb:stä sai lukea niitä "nii eiks tänään ollu se forvever alone -päivä?". Ihan oikeesti, c'moon. Ei ihme, ettei ketään löydy jos on tollasella asenteella liikkeellä.

Mä ainakin keskityn mielummin siihen, että mulla on elämässäni valtavasti ihania ja niin kamalan tärkeitä ihmisiä, joita rakastan äärettömästi, kuin siihen, ettei mulla tällä hetkellä ole sitä parempaa puoliskoa elämässäni. Mutta kyllä se vielä jossain vaiheessa osuu kohdalle. Kaikille on olemassa se joku. Niin mä haluan uskoa. Ja Sitä Oikeaa odotellessa voi vaan nauttia elämästä ja pitää hauskaa. Easy as that.

I love my boss. Kuvanottovaiheessa
donitseja oli tosin ehtinyt kadota parempiin
suihin jo aika monta. 


Olin tosiaan käymässä eilen ja sunnuntaina kotikotona ja lievensin tätä mun hellyydenkipeyttä halailemalla meidän koiran ihan piloille. Näin myös rakasta vanhaa ystävätärtäni ja päivitettiinkin taas kunnolla kuulumisia suuntaan ja toiseen.

Tänään on ollut duunia, kuten tavallista. Toivottelin töissä asiakkaille hyvää ystävänpäivää ja huomasin, että monelle tuli siitä hyvä mieli eli oli hyvä päivä duunissa. Ja huomenna töiden jälkeen T tulee tänne mun luo ja me aiotaan leipoa mustikkapiirakkaa! Idea leipomiseen lähti siitä, että ostin K-kauppojen Superpäiviltä lauantaina kaksi purkkia vaniljakastiketta, ihan vaan koska no, mulla ei ollut vaniljakastiketta ja ne oli aika edullisia. Kerroin T:lle mun ostoksista ja mietiskelin, että mihinköhän sitä vois käyttää (oon tällänen järkevä shoppailija) ja T ehdotti, että voisin leipoa. Ehdotin, että jos leivottais yhdessä ja niinpä me nyt huomenna sitten leivotaan!

Oon todella innoissani. En oo leiponut.. öö, no tosi pitkään aikaan!

Nyt meen lakkaamaan mun varpaankynnet (en ehtinyt aamulla).

Ainiin. Päivän sitaatti:

-A good friend will visit you in hospital, say "get well soon" and leave. But a true friend sits near you and says "the nurse is hot, take your time to get well."-

Mä rakastan mun ystäviä, oli ystävänpäivä tai ei.

Hurjasti rakkautta, ihan vaan ystävänpäivän kunniaksi,

Anna

2 kommenttia:

  1. Hyvää ystävänpäivää sulle kans! Olin eilen sitä mieltä et ystävänpäivä on ihan turha, olin kateudesta vihree ku kavereilla oli niin söpöi ystävänpäivätreffejä ja mulla ei yhtäkään :---D Katkeraako? Ei suinkaa. Mut asia kyl korjaantu siinä vaiheessa ku yks ihana kenen perään oon vähä aikaa kuolannu jo, laitto viestii et hyvää ystävänpäivää, nähdääks huomenna?

    Ihan hyvä päivä siis.

    (ja joo, on se ystävien päivä ensisijaisesti!)

    VastaaPoista
  2. Joo hei ei hätää, oon täälläkin päässä pohdittu että no oishan se kiva jos ois joku halailtava tossa. :D Mutta hyvä että edes toista meistä onnisti, hihi!

    VastaaPoista