lauantai 28. tammikuuta 2012

so raise your glass if you are wrong in all the right ways

Kaksoset 21.5. -20.6.


Lauantai 28.01.2012
Sosiaaliset tapahtumat vievät sinua kohti päämäärää. Kun kerrot ihmisille tarkalleen millaista muutosta haet, muutos tapahtuu nopeasti. Sinulla on varaa olla rohkea.

Mulla on niin ei-mitään käsitystä mitä toi tarkoittaa, mutta analysoidaanpas vähän. Olin kyllä suunnitellut pientä ulkoilukierrosta tyttöjen kanssa tänään ja tää on aivan selkeesti merkki kohtalolta "yes anna yes, bailaamaan siitä niinku oisit jo!"
Onhan yökerhoilukin sosiaalinen tapahtuma? 
Ja se yökerhoilu vie mut kohti päämäärää, joka siis lienee promilleissa oleminen? Ai ei. Entäs hauskan illan viettäminen? JOO!
Jos T olis tässä, se sanoisi että toi muutos tarkottaa mun hipsteröitymistä ja sen etenemistä (......no jep), joka on tapahtunut nopeasti. Mutta koska T ei oo tässä, minä tulkitsen sen tarkoittavan mun mielialan muutosta. Mun mieliala on vihdoin alkanut muuttua siitä "yhyy miks tää on tämmöstä joo-ei-joo-ei-ehkä-joo-ei -meininkiä mutta roikun tässä silti" -tunnelmasta Britney Spearsin Stronger- ja Beyoncen Single Ladies-kappaleiden mahtavaksi remiksiksi.
And I love it. 
Ai ettien että. Laitankin tästä Spotifyn soimaan, haen jääkaapista illan ekan Somersbyn omenasidukan ja alan lakkailemaan kynsiä. Ja sit sukellan vaatekaappiin. 
Nyt on hyvä fiilis. Nyt on tanssifiilis. Nyt on bailufiilis!
Ja hei, mulla on nyt varaa olla rohkea!
(Mä oon niin taikauskoinen, mitä tulee näihin horoskooppihöpinöihin. Mutta onneksi aina ei tarvi olla järkevä.)
Iloisin ulosmenoterveisin,
Anna Rohkea I
ps. no en laitakaan Spotifyy soimaan koska oon ilmeisesti kuunnellut melkein kaikki mun biisit jo sen viis kertaa.. What, missä välissä?! Nojaa. Youtube on kaveri. Onneks!


EDIT// eiku oho, mun Spotify olikin vaan offline-tilassa. Hihi, hupsan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti